9 Nisan 2009 Perşembe

Darwinizme Karşı 26 Yıllık Fikri Mücadele

1956 yılında Ankara'da doğan Adnan Oktar, Türkiye'nin önemli fikir adamlarından biridir. Milli ve manevi değerlerine son derece bağlı olan ve inandığı mukaddes değerleri diğer insanlara anlatmayı insani bir görev olarak kabul eden Adnan Oktar, fikri mücadelesine 1979 yılında, Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'ndeki eğitimi sırasında başlamıştır. Üniversite dönemi boyunca, çevresine hakim olan materyalist ideolojilerin çarpıklıkları hakkında, detaylı araştırmalar yapmıştır. Bu bilgi birikiminin sonucunda milli ve manevi değerlerimizi tehdit eden, bölücü ideolojilerin temellerini oluşturan materyalizm ve Evrim Teorisinin ülkemize ve dünyaya getirdiği zararlar ve bu teorinin modern bilim karşısındaki yenilgisi ile ilgili çok sayıda eser hazırlamıştır.Sayın Oktar, Darwinizmin çarpık bir ideoloji olduğunun dünya genelinde anlaşılabilmesine çok önem vermektedir. Bu nedenle de bu konuda birçok eser kaleme almıştır. Çünkü evrim teorisi yalnızca bilimsel anlamda bir sahtekarlık değildir. Bu teori, toplumlarda Sosyal Darwinizm adı altında çok büyük tahribatlara sebep olmaktadır.
Sayın Adnan Oktar köşe yazılarında da Darwinizmin yıkıcı etkilerini anlatıp, inançsızlık akımlarının sebep olduğu ahlaki dejenerasyona karşı insanları uyarmaktadır. Toplumumuzdaki milli birlik ve beraberlik şurunun artması için Darwinizmin tüm kalıntılarının temizlenmesi gerektiğini vurgulamaktadır.
Yazarın, evrim teorisinin ve materyalizmin yanlışlığı ile imani ve bilimsel konulardaki çok sayıda eserini içeren, 250'yi aşkın çalışmadan oluşan dev bir külliyatı mevcuttur.
Tüm Dünyada Okunan Eserler
Yurtdışında birçok ülkede, evrim teorisinin bir aldatmaca olduğu pek bilinmemektedir. Sayın Oktar bu nedenle kitaplarının yabancı dillere çevrilmesine de büyük önem vermektedir. Eserleri, İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca, İspanyolca, Portekizce, Urduca, Çince, Arapça, Arnavutça, Rusça, Boşnakça, Uygurca, Endonezyaca, Azerice, Bengolice, Bulgarca, Danimarkaca, Lehçe, Malezyaca, Portekizce, Sırpça gibi toplam 41 farklı dile çevrilmiştir.
Kitapları okuyan, herkes, bu eserlerdeki hikmetli, akılcı, kolay anlaşılır ve samimi üslubun farkına varmaktadır. Bu eserler süratli etki, kesin netice, itiraz edilemezlik, çürütülemezlik özellikleri taşımaktadır. Eserlerin her birinde hiç kimsenin reddedemeyeceği, samimi, açık, ispatlı bir anlatım vardır. Nitekim, Hindistan'dan Amerika'ya, İngiltere'den Endonezya'ya, Polonya'dan Bosna'ya, İspanya'ya ve Brezilya'ya kadar dünyanın pek çok ülkesindeki okur kitapları beğeniyle okuduklarını dile getirmektedir.
Fahri Başkanımız Sayın Adnan Oktar'ın bu geniş çerçeveli, tüm dünyada yankılar uyandıran eserleri ve insanlığa hizmet etmekteki aşkı, Bilim Araştırma Vakfı'nın çalışmalarına da esin kaynağı olmaktadır.
Sayın Oktar'ın eselerini okuyup beğenilerini ve teşekkürlerini aktarmak isteyen farklı ülkelerden pek çok okurun yazara yazmış olduğu mektuplardan bazıları şöyledir:

ABD, Muzammil H. Siddiqi
"KİTABI TÜM ENTELEKTÜEL ÇEVRELERE TAVSİYE ETMEKTEN GURUR DUYUYORUM."
Okur Yayıncılık tarafından 1999 yılında basılan Harun Yahya'ya ait Evrim Aldatmacası: Darwinizmin Bilimsel Çöküşü ve İdeolojinin Arka Planı adlı kitabı okudum. Yazar evrim teorisindeki bilimsel hataları çok büyük bir ustalıkla göstermiş. Kitap çok açık ve ufuk genişletici bir niteliğe sahip. Tutkulu, ancak akademik bir üslupla kaleme alınmış bir eser.
Bu kitap sadece İslam'ın evrim teorisine bakış açısını mükemmel bir şekilde ortaya koymakla kalmıyor, aynı zamanda Müslümanlarla yaratılış konusunda aynı bakış açısına sahip her türlü inançtan insan için çok yararlı bir kaynak olma özelliğini taşıyor.
Bu kitabın içeriğinin yanı sıra basımından da çok etkilendim. Kitabı tüm entelektüel çevrelere tavsiye etmekten mutluluk duyuyorum.
Saygılarımla,
Doç. Dr. Muzammil H. Siddiqi Kuzey Amerika İslam Toplumu (ISNA) Başkanı California Devlet Üniversitesi, İslami Etüdler ve Dünya Dinleri Kürsüsü Fullerton, ABD

GÜNEY KAZAKİSTAN BÖLGESİ, O. D. DAYİRBEKOV
"KASETLERİNİZİ ÖĞRENCİLERİMİZ BÜYÜK BİR MEMNUNİYETLE SEYREDİYORLAR."
Sizin, Hücredeki Mucize; Evrim Teorisinin Çöküşü; Evrim Aldatmacası adlı kitaplarınızdan hazırlanmış kasetlerinizi Ömür dergisinin baş redaktörü, İhlas Derneği'nin Müdürü'nün aracılığıyla seyrettik.
Sizin 150 kadar kitap ve video kasetinizin 13 dile çevrilip, 54 ülkede yayınlanmakta olduğunu duyduk. İleride kitaplarınızın Kazak diline de çevirilip yayınlanacağına inanıyoruz.
Kasetlerinizi öğrencilerimiz çok memnuniyetle seyrediyorlar ve öğrencilerimizin çoğu Kazak. Ve kitaplarınızı Kazak dilinde görmeyi temenni ediyoruz.
Görüşmek üzere hoşçakalın!
Derin saygıyla,
O. D. Dayirbekov
GKDTA rektör, Profesör
Kazakistan Devleti Sağlık Bakanlığı Güney-Kazakistan Tıp Akademisi

Josep Gallıfa Roca
Barselona, Ramon Llull Üniversitesi Akademik Rektör Yardımcısı ve Genel Sekreteri
... Bir Katolik Hıristiyan olarak Harun Yahya'nın çalışmalarına çok değer veriyorum. Yazarın, insan ve insanın Allah ile olan ilişkisine dair görüşlerini paylaşıyorum. Materyalist ideolojinin din ve insanlık için ciddi bir tehlike olduğunu düşünüyorum.
Bu çalışma için tebrikler ve kitaplar için teşekkür ederim. Bundan sonra İslam'ın terörü lanetlediğini savunurken elimde daha çok malzeme olacak.
Bu çalışmanın inanmayanların inancı anlamasına yardım edecek entelektüel temeli sunduğuna inanıyorum. Bu, oldukça önemli olmasına rağmen hiç de kolay olmayan bir şey, özellikle de Batı medeniyeti için.
Profesör Nancy F. Millis
Avustralya, La Trobe Üniversitesi
... Üniversite üyeleri arasında bu kitaplardan faydalanmak isteyecek kişiler için, kitapları ortak kullanıma dahil ettim. Farklı dinlerden ve kültürlerden tüm akıllı insanların terörizmi yok etmek için işbirliği yapmasıyla ilgili düşüncelerinizi kesinlikle paylaşıyorum. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
ABD, DR. AHMED H. SAKR
"HARUN YAHYA'NIN ESERLERİNDEN BAZILARINI ABD'DEKİ BİRÇOK PROFESÖRE VE ÖĞRENCİYE GÖSTERDİM; HEPSİ ÇOK ETKİLENDİ"
Bir biyoloji profesörü ve başta Beyrut Amerikan Üniversitesi ve daha sonra ABD Illinois Üniversitesi olmak üzere tüm hayatım boyunca eğitim görmüş bir araştırmacı olarak, Harun Yahya'nın eserleri karşısında büyülendim ve çok etkilendim. Yazdığı ve tercüme edilen kitaplarının, videolarının ve kasetlerinin sayısı bir insanın tahayyül edebileceğinin çok ötesinde.
Türkiye'yi ve Türk insanlarını Harun Yahya gibi bir araştırmacıya sahip oldukları için tebrik etmek istiyorum. Ayrıca Türk hükümetini de bu özelliklere sahip bir yazara sahip olduğu için tebrik etmek isterim.
Eğer Türkiye uluslararası alanda tanınmak istiyorsa, Harun Yahya'nın ismi Kral Faysal Ödülü ve Nobel Ödülü komitesine sunulmalıdır. Biyoloji bilimine olan katkılarından dolayı kendisi takdir edilmeye hak kazanmıştır. Böyle bir girişimle Türkiye, uluslararası alanda ön saflarda ismi duyulan bilim adamlarına sahip ülkelerden birisi olacaktır.
Ben, 52 kitap ve kitapçığı yayınlanmış bir Amerikan vatandaşı olarak yazarın eserlerinden çok etkilendim. Ayrıca kendisinin eserlerinden bazılarını ABD'deki birçok profesöre ve öğrenciye de gösterdim. Hepsi de çok etkilendi ve yazarın tüm eserlerinin dünya çapında yayınlanmasını istiyorlar. Allah Türkiye'yi ve herkesi korusun.
Saygılarımla,
Dr. Ahmad H. Sakr İslami Bilgi Vakfı Başkanı

"HARUN YAHYA'NIN KİTAPLARINI VE VİDEO KASETLERİNİ GÖRDÜKTEN SONRA SADECE ONUN ESERLERİ ÜZERİNDE ÇALIŞMAYA KARAR VERDİM"

Harun Yahya'nın kitapları ve videoları hakkında kısaca düşüncelerim:
Yıllardır Yugoslavya'da, yaratılış kavramını doğrulama alanında en tanınmış bilimsel kuruluşlarla birlikte çalıştım, onların kitaplarını bastım ve video kasetlerini hazırladım. Ancak Harun Yahya'nın kitaplarını ve video kasetlerini gördükten sonra sadece onun eserleri üzerinde çalışmaya karar verdim.
Bu eserler o kadar hayranlık uyandırıcı ki, herhangi birine onların muhteşemliğini anlatmak imkansız. O kişinin benim hissettiklerimi anlayabilmesi için mutlaka kitapları ve videoları görmesi gerekiyor.
Miroljub Petrovic Jeolog
Doğal Etüdler Merkezi Başkanı